België

 Belgique - Luxembourg

 Nederland

 
 
Home  Onderneming  Producten & Diensten  Verbruiksgoederen  Webshop  Sitemap
 
    Onze onderneming
    Nieuws & Informatie
  Nieuws
    Succes stories
    Nieuws archief
    Promotie van de maand
    Competence Centers
    Wegbeschrijving
    VLGA
    Vacatures
    Contact

 
 
     
Productie op volle toeren bij het nieuwe RYOBI MHI
Overige  Donderdag 19-06-2014   
 
Terug naar vorige pagina
 
De joint venture tussen Ryobi en Mitsubishi is voor het nieuwe bedrijf RYOBI MHI een grote sprong voorwaarts geweest.
De productie van de Ryobi persen is sinds de aankondiging in juni 2013 met 30% gestegen.
Voortaan worden alle persen in Hiroshima geassembleerd.
Essentiële onderdelen zoals de cilinders en tandwielen worden voortaan in de vroegere Mitsubishi fabriek gemaakt. Deze fabriek bevindt zich op nauwelijks 40 km van de Ryobi Hiroshima East plant.

De assemblage van de RYOBI V3000 (de vroegere Mitsubishi persen) gebeurt op de vroegere Ryobi 1050-lijn. Deze laatste serie verdwijnt logischerwijze uit het gamma.
De productielijn is nu reeds volzet tot september 2014.



Hun bestseller, de RYOBI V3000TP, opende een nieuwe markt in het landschap van lang-perfectoren en geniet een uitstekende reputatie.
Deze recto-verso machine zonder keertrommel verwerkt probleemloos alle papier- en kartonsoorten en is door haar betrouwbaarheid en efficiëntie een topper in de B1-wereld.
Met een gemiddelde ‘’cost of ownership’’ van nauwelijks 5000€* per jaar laat zij alle concurrentie ver achter zich.
Verder zorgde de 920-serie A1-pers voor een topjaar.
Deze unieke 64x92 formaat pers combineert een lage investering en uitmuntende kwaliteit en maakt nu 80% uit van de totale productie.
Heel wat besparingen zoals plaatmateriaal, plaats en stroomverbruik zorgen voor de perfecte oplossingen om uw marges terug gezond te maken.

Dit is het beste bewijs dat het in deze moeilijke tijden perfect mogelijk is om met inventiviteit en gericht ontwerp rendabel te zijn.
RYOBI MHI slaagt er daardoor in om als één van de weinige leveranciers rendabel te blijven.
(* de gemiddelde cost of ownership werd gemeten bij 50 persen in verschillende configuraties over Europa)


 
Terug naar vorige pagina
 
 
 
   
 
© manroland 2008  |